نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس در کمال تعجب پیشنهاد جدید دیبالا را کاهش داد ! بارسا و اینتر در انتظار ...

یوونتوس در کمال تعجب پیشنهاد جدید دیبالا را کاهش داد ! بارسا و اینتر در انتظار ...

خورخه آنتون، ایجنت پائولو دیبالا این هفته با یوونتوس دیدار خواهد کرد و ما به دنبال دلایلی هستیم که چرا بازیکن آرژانتینی هنوز قرارداد خود را با بانوی پیر تمدید نکرده است.

 

گفته می شود دیبالا و یوونتوس بر سر قراردادی 8 میلیون یورویی در سال تا پایان سال 2021 به توافق رسیده بودند که این قرارداد شامل 2 میلیون یورو پاداش می شد. با این حال، یوونتوس موضع خود را تغییر داد و تصمیم گرفت دستمزد کمتری را به شماره 10 خود ارائه دهد.

 

مشکلات فیزیکی دیبالا و سرمایه گذاری آنها روی دوشان ولاهوویچ در پنجره نقل و انتقالات ژانویه باعث شد تا یوونتوس در پیشنهاد خود برای این مهاجم با استعداد تجدید نظر کند. طبق گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس همان قرارداد 10 میلیون یورویی در سال را به دیبالا پیشنهاد می کند اما آن را به 7 میلیون یورو در هر فصل به عنوان دستمزد ثابت و 3 میلیون یورو پاداش تقسیم می کند.

 

طبق گزارش ها، مدیران یوونتوس روز پنجشنبه با ایجنت دیبالا ملاقات خواهند کرد و دیبالا پس از گلزنی به اودینزه در ژانویه آشکارا نارضایتی خود را نشان داد و از جشن گرفتن و خیره شدن به مدیران یوونتوس در سکوها خودداری کرد.

 

وقتی از مائوریتزیو آریوابنه، مدیر باشگاه یوونتوس درباره بازیکنانی که قراردادشان منقضی می‌شود، سؤال شد، چند روز قبل مدعی شده بود که هر فوتبالیست یوونتوس باید ارزش خود را نشان دهد.

 

باید دید لاجویا با تمدید اقامت خود در تورین موافقت خواهد کرد یا با اینتر، بارسلونا و یا حتی تاتنهام به توافق نهایی دست پیدا میکند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: